Kvällens haff /johanna


Pernilla Nygren:
Min älskade fru, hon va inte med i förra så hon får vara med här!
Hon betyder otroligt mycket för mig, kan prata med henne om allt.
våran humör DÖDAR påriktigt :)
vi har haft våra bråk men det löser sig oftast.
Tjejen förtjänar en kille med hjärta av GULD, inga oseriösa.
om nån leker me henne får dom me mig o göra ;p ♥♥♥♥
De bara haffa, vet att ni vill för hon e snyygg ;)



Han till höger :)
Ninos Afram:
Världens bästa guzluk, hans humor är så roliig!
världens sötaste kille, tyvärr har han och iskander ett seriöst förhållande!
tjejer tyvärr, driver men haffa på bara !
ni kommer inte ångra er ♥♥


Kristina Kitty Norsborg:
Så vacker och söt, förtjänar bara det bästa!
hon e snäll mot dom som e snälla och mot dom som e irriterande.. ni fattar ;)
en mening som beskriver kristina är liten men tuff ♥
hon har humor och hon skrattar hela tiden!
haffa på killar hon e singel ♥♥


Han va mindre här.
Natti Norsborg Nemariam:
Tungaste killen, han e fett skön :)
irriterande ibland men ändå snäll osv. han har tung humor ♥
har känt killen länge och ska säga de han förtjänar bara det bästa !
alla tjejer haffa på bara ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla är en superhero

älskar dig världens bästa man : Due allt för mig : våra minnen dödar, oxo våran humor ;) Due finast habibi <3 kärlek t dej <333333333

2012-03-29 @ 08:26:57
URL: http://unikaastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0