Kvällens haff 15 mars 2012


Alexandra Buturic:
En tjej som är snygg på hög nivå! Hon är helt underbar!
Min 'cheella' brud, loove!
Godhjärtad och riktigt rolig att umgås med, får mig alltid att skratta.
Sjukt saknad och älskad. Man kan lita på henne upp till hundra!
Hon är värd det bästa!
/jessica



Merve Kayhan:
Min närmsta och bästa vän.
Världens finaste personlighet. Söt & har verkligen ett hjärta av guld!
Rolig att vara med och får en alltid på bra humör vare sig man är sur eller glad.
Man kan lita på henne upp till 100 % Hon förtjänar det bästa man kan få!
Sårar någon henne, jaa då har ni problem med mig också.
/jessica



Sarah Al-Bandarji:
Man ångrar verkligen inte när man lär känna henne.
Snygg, fin insida, min habibi o älbi, och skön!
Aso om ni vill hitta skönare brud så kommer det nog ta ganska lång tid!
Hennes humor dödar! Man kan lita på henne upp till 100 % !
Så killar, vad väntar ni på? Haffa!
/jessica


Pamela Chacon Lopez:
Min bästa vän och en helt underbar tjej.
Modell på hög nivå och en personlighet som dödar.
Hon har världens bästa humor och hon förtjänar det bästa.
Finns ingen underbarare så killar haffa på!
/johanna


Sanna Kung:
En brud som e 100% vacker, hon e underbar har känt henne länge men vi umgicks mest i 5an.
Våran kontakt har glidit isär lite men vet att jag kan lita på henne ändå.
Hon har grov humor och allt så killar haffa på hon förtjänar bara de bästa!
/johanna


Malak Habib:
Min sköna barndomsvän som jag umgick med i dagis.
Sedan tappade vi kontakten totalt, men nu har vi den igen i facebook.
Söt, gullig, fin insida och rolig att vara med !
Tjejen är singel så vad väntar ni på? Hon förtjänar en bra kille!
/jessica


Bjondina Hoti:
Snygg, snygg och snygg.
Den här brudens skönhet knäcker, hennes ögon är skitfina och lyser grönt!
Min lilla horny kompis, du har för skön humor! (med mig ofc)
Man kan lita på henne upp till 100 % !
Hon är helt underbar, hon förtjänar en riktigt bra kille!
Haffa på killar!
/jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0