Johanna såhär tung! "We're awesome. If u don't agree.. eat my poop" :)

It's called Facebook, not Assbook
- Bart Simpsons

Hejsan allesammans!
VAS HAPNING ?
Idag har det varit en skön dag i skolan :)
Vanliga lektioner, i bilden fick vi skriva om 3 konstnärer med olika konstriktningar.
Vi hade svenska sista lektionen med Måna, vi fick sluta 20 min tidigare :)
Efter skolan gick jag hem med Merve och Mirak och Pernilla följde med
Idag åt jag dolma, jag älskar det! En maträtt från mellanöstern-länderna typ.
Har kollat på One Directions videon, äälskar!! (ZAAAYN MEST)
Nyss la jag på luren med Merve hähä vi har snackat om allt möjligt (;
Nu ska jag göra klart min svenska uppgift och sedan sova :)
See ya guys
/Jessica





Kärleken till dig är obeskrivlig bruuden! ♥

Kommentarer
Postat av: merve

OMG OMG OMG vas hapnin jesi? vilka bilder du lägger på mej.



Love youuuu iallafal! <3

2012-03-19 @ 21:38:59
URL: http://kayhanlopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0