Igår - Maraton :D

Hejsan alla!
Igår var det en vanlig fredags-skoldag, efter skolan gjorde jag mig i ordning.
Mötte upp Merve och sedan drog vi mot Tre Källor och mötte Bjondina.
Där ifrån promenerade vi snabbt till Slagsta, vi tog några bilder där :)
Sen sprang vi från Slagsta till Hallunda, vi satte oss en stund på en park o tog massor med bilder.
Sedan sprang vi till Norsborg, och joggade mot kyrkbyn (vid Botkyrka Kyrka).
Vi var med Isadora en liten stund och blev heelt hypade haha.. Jag och Merve körde vattenkrig :)
Efter det blev det sjukt kallt med vatten på sig, så vi spraang till Bjondinas port och hon tagga.
Sen tänkte vi ta tbanan till Norsborg men vi sprang/gick istället ;)
Det var skitkul, det kändes som att vi gick ner 5 kg :p
Men när jag kom hem, hade min moster precis kommit till oss så vi satt o snacka osånt
Efteråt gick vi till min mormor, men idag var jag och tvättade bilen med papa o bror :)
Snart ska jag ut och promenera med min mamma, det är skönt väder!

Anonym om FRÅGESTUND:
skulle ni vilja lära känna nån tjej i klassen bättre i så fall vem
- Nej skulle inte vilja det, känner alla ganska bra. Iallafall dom flesta ;)


We´re dangerous! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0