helusan

jag har jäätterolgt här för mig själv ingen e inne i skype :(
hah, jaja igår va de nice dag :)
pamela kom t mig runt halv 12 lr nåt vi chillade lite oså.
sen gick vi utåt, köpte lite godis och sen gick vi runt som inavlar hihi :D
jag o hon gick t mig, vi skypa m mirak o kristina :)
sen kom pernilla t mig vi skypade me iskander o charlie.
jag duschade mitt hår o sen när ja kmr tbaka är pernilla o pamela hypade som fan!
pamelas mamma skulle hämta pamela så pernilla tagga och ja földe m pame.
vi kom t henne och åt mat ode sen kände vi för att ta luft :)
vi gick ut o joggade typ 10 minuter hah :)
sen dansade vi zumba typ 30min sen just dance wii i typ 30 min :)
sen gjorde vi situps o armhävningar :p
efter de va vi fett varma så vi gick på en promenad :)
vi satte oss iaf i pamelas rum efter d, kollade på film o tjockade oss.
åt fucking 4 glassar o godiss :DDD
vid 1 tiden sov vi trorja, idag vaknade typ halvtolv sen vakna pame efter 20min !
vid 12 åt vi frukost sen klädde vi på oss osv.
runt 1 drog vi t tumba centrum pame köte finfina byxor o present t sarah :)
vid halv 4 kom ja hem då drog ja typ ut me merve :)
våra fötter ville gå promenad men inte merves händer hah hon frös så vi hämtade vantar.
då orkade vi inte gå tbaka hah, så vi gick t hallunda :D
där mötte vi bjondina sen gick vi t tre källor, chilla där lite sen blev vi sugna p donken.
åt varsin glass där, sen runt 6 rörde vi oss hemåt :)
frös som fan då hah, åt hamburgare m pommes hemma hihi !
sen runt 8 kom pernilla t mig vi provade kläder t imorgon hahaha..
hon taggade iaf kanske 9? då kolla ja p tv enstund sen tog ja bort hår från benen :D
de fett lent hahahahah , jaja nu ska jag skypa med merve !
vi hörs !
imorgon är de fiesta hos sarah så jag tror inte jag bloggar, puuuuss !!'
/johanna


http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/423815_228946040535651_100002607700311_456937_233436123_n.jpg
jag och världens bästa merve idag på donken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0