hej rubrik

hejsan alla, idag va de en bajsig dag.
jag pallar inte berätta om den, bara efter lunch :p
hade gympa (pingis) fett skön lektion först körde vi kungen.
sen fick vi träna på olika slag o smashar osv.
jag va med bjondina vi va tööönga :D
när de va typ 15 min kvar av lektionen blev vi heel hypade!
vi skjöt bollen överallt hihahoheh :D
sen när de ba va 5 min kvar satt vi på pingisbordet o spela hahahha !
såhäääär lyckade hah, min hypekompis :)
efter de skulle vi ha 45 min so, men världens bästa Alex the lök :D
hah mitt smeknamn på honom han släppte oss efter typ 10 minuter istället hoh.
så jag gick hem å hade ultratråkigt, riingde sarah hon o pernilla kom t mig.
vi gick ut en snabbis sen skulle tydligen sarah hem :)
jag o pernilla frös så vi gick t mig åt en banana och satt vid datan lite.
sen var ja tvungen att tagga för att ja skulle t pappa.
så jag åkte t honom o nu är jag här, tog med min älskade data ♥
nu chattar jag med iska the chicken han vågar inte kolla på skräckfilm sj :p
hahaha, jaja ska fortsätta chatta me honom osv puss o hej !
/johanna


är jag inte duktig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0