fryser..

hejsan alla :)
idag va de chill i skolan !
hade ju hälsokontroll så missade typ halva bilden :)
fick iaf veta att min rygg e bra och jag e 1.65 lång hihi.
jaja, sista lektionen va matte jag jobbade me deckaren som vanligt.
ja o sarah gick iaf tsm mot området sen gick vi båda hem :)
vid fyra gjorde potatisbullar och åt dom.
kvart i 5 mötte jag upp sarah, vi gick mot kärsby.
där mötte vi bjondina, kristina o mirak.
sen kom jessi o merve, kl va iaf 5 och vi gick in i lillan.
omg så länge sen jag va där :O hah..
ni som inte vet lillan är en danssal typ hehe !
ja, merve o jessi kolla p när flera dansade, de va zumba :)
när den va slut vid typ 10 i 6 gick vi ut.
jessi, merve, mirak och kristina taggade.
rina kom osv. vi gick mot kärsbys fotbollsplan !
nff 98 hade träning, alltså sarah, bjondina, rina osv.
jag satt och kolla på samtidigt som ja o sara K hade seriösa snack ;p
hah, driver.. men jaja kom hem typ halv 9 har bara chillat :)
ska snart sova, är fortfarande trött från kryssningen -.-
puuuuuusss /johanna




Han har verkligen ändrats han va största snorungen m tjejröst, nu e han man och jag dör för honom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0