frukost :)

hejsan :)
om ni läste mitt inägg igår om dagen, så vet ni att jag var på hälsobesök hos skolsköterskan. Hon började ställa lite frågor om rökning ich hur jag har det hemma osv. Den sista frågan var äter du frukost. Jag äter ju bara ibland men jag ska försöka bättra, hon sa att äta en banan och dricka mjölk räcker :)
så nu sitter jag här med min banan och o'boy hahha! Hon sa också t mig att jag hade gått förbi min uträknade längd.

skulla egentligen bara ha blivit 1.62 och nu är jag 1.65 hihi :) hon sa också att om jag sover och äter bra, och inte börjar röka. så skulle jag bli 1.68-1.70 :D nån blev glad!
jaja, nu ska jag käka min frukost o kolla fb lite sen blire skola. Hoppas inte på bråk för ja gorkar inte :p puss o hej leverpastej!
/johanna


Bild tagen nyyyss :) inne i badrummet :p
Tröja: Gina
Chinos: Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0