feeettt trött!

Good morning :)

Jag är sjukt trött jag vet inte varför.. Idag på morgonen lr aso första lektionen har vi drama :D Jag, sarah, bjondina, pamela, methinee och yvonne ska spela in en kortfilm! So funny, hah jaja vi tar igår istället ;p

Jag och pamela gick hem till mig vi satt o pluggade med resebloggen. Efter en stund kom Sarah o Pernilla dom va heelt hyype. Vi gick iaf ut och chillade hah pamela fick ett damputbrott på Sarah HAHAHAH! Sen lekte vi hah, jag o pernilla va i lag och sarah o pamela hah, ja o pernilla cok glada vi gömmer oss bakom ett hus! sen kommer sarah o pamela från  varsitt håll jag räddar pernilla och låter dom ta mig..
sen gjorde pernilla maraton HAH hon sprang runt hela området -.- jag rymde iaf, sen försvann pame o sarah så ja o pernilla solade lite hah.. Vi stog på parkeringen som inavlar.
Sen "skulle pame åka hem" så vi gick t mig för o hämta hennes väska haha dom misslyckades med att skrämma oss HAH.. men hon skulle inte hem men sarah tagga o vi andra plugga lite. pamela taggade oxå, och ja o pernilla köpte godis och nötter sen pluggade vi lite till.. Visst är vi duktiga hah. på kvällen skypade jag med merve och pamela sen taggade merve vid 9 och ja o pame fortsatte ;)
vid 5 i 10 stängde vi av och jag fixade mig för en dejt med sängen! hah somnade kanske kvart i 11.
mamma väckte mig kl 7 och nu är jag nästan färdig ska ba fixa mitt hår lite så puuuss!
/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0