dagen

CHILLDAG :)
hoho, orkar inte berätta om skoladagen den va vanlig :)
efter skolan gick jag pernilla o sarah mot gullands.
alla gick t sig o efter typ 10 min kom pernilla t mig :D
vi va ute lite sen hem typ 4 gick vi ut och sa t sarah o komma.
segisen kom inte förens typ kvart över 4 -.-
typ halv 5 mötte vi mirak, och vi gick t pernillas mami.
hon lämnade sin väska och sen började vi promenera.
när vi va på ett ställe fortsatte pernilla o mirak mot norsborg.
medans sarah o jag svängde upp mot eriksberg.
jag kom hem runt kvart i 6, åt iaf mat vid 6 :)
PIIIZZA :D hah, tjockisen i mig kom fram!
jaja, har bara chillat sen dess och skypade nyss m pernilla..
hah min sega åsna :D
jaja, ska umgås med min mamma nu så vi hörs PUUSS !
/johanna



En komentar som ramlade in imorse :)

Anonym om FRÅGESTUND:
skulle ni vilja lära känna nån tjej i klassen bättre i så fall vem

svar: Nån tjej, ehm känner alla ganska så bra :)

Jessica får svara på frågan i ett av hennes inlägg också :D

Jag och pillan, idag.

Sarisen och ja idag.

innan promenaden idag :)

under promenaden :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0