'Cause you've got that "one thing" !

tjeena där borta!
idag har det varit skön och ganska rolig skoldag :)
Jag, Merve & Bjondina har gjort en egen dans hihi, men vi ska fortsätta med den och göra färdigt den!
Den kommer bli skitlyckad, hittills är jag nöjd med vad vi har gjort :)
Yeye, har också haft arabiska (hemspråk), fick jättebra omdömen!
Jag hade skrivit om två texter, skrev några grejer som har med den bokstaven och löste upp för läraren :D
Nu sitter jag och lyssnar på låten där uppe på rubriken som är markerad med "..." LOVE!
Ska fortsätta trixa lite med min snygga dator, sedan blir nog sängdags!
Är ganska utmattad haha.. Vi hörs :)
Btw. Vi har ju frågestund nu som ni ser, ända tills torsdag. Så ni hinner ju fråga jättemånga frågor och vi svarar såklart ärligt. Passa på att fråga nu när vi för första men inte sista gången har frågestund.
/Jessica









Jag och bästa Paulina! ♥ (i fredags tror jag det var?)

Kommentarer
Postat av: Sarah

peddo blick jessi på bild tre HAHAHAHAHAHAHHAAHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHAH <3333

2012-03-21 @ 08:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0