äpple

God morgon :)
vad görni? själv sitter jag helt död i min soffa, jag vaknade för 20 minuter sen :)
har fortfarande sovkläder oså hahha -.-
iaf, ska göra min frukost o'boy och banan :p hah sen klä p mig osv.
idag har ja iaf idrott p morgonen, halvjobbigt faktiskt -.-
sen no, venne va de sen men sista lektionen är slöjd, HATAR SLÖJD!
jag fick också mina omdömen igår som jessica.
jag hade alla mh och ja, sen på slöjd ja fick ett nej ?
hon ba du får inget gjort, vetni jag har suttit och stickat nästan hela vt.
hon ba jag måste se färdiga resultat, ja hatar henne!
jaja, ni ska inte behöva läsa mer om de hah, vi hörs senare :*
puss och kram skumbanan ♥
/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0