ajajaj..

Hejsan allihopa, idag har min mage dödat mig inifrån..
jaja, de va chill dag ja o suna kollade på stolarna hela tiden :p (ba hon fattar)
sista lektionen va me bääästa alex som lät oss sluta tidigare ♥
hah, jag satt iaf me pame, iska o mirak den lektionen.
iskander knullade min o pamelas hjärna, han fick reda på att jag heter Elin.
Aso i andranamn och att pamela heter Emely:
Kolla vad han gjorde


sådär damp..
Han gjorde samma på pamela fast me Emely ist för Elin ..
HAHAHAH,, efter skolan kom pame t mig.
Vi satt o åt godis sen kom min mamma o andreas ehm så vi gick t mitt rum ist.
där skypa vi lite me iskander haha han kollade på skräckfilm :p
jaja, pamela va tvungen o tagga o jag pluggade lite i datan .
åt nyss mat iaf, nu ska ja göra bilduppgift sen läsa lite -.-
vi hörs imorn trorja loveu baj!
/johanna


We're awesome if you don't agree.. Eat my poop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0