VIPIJAN :D

Ååh, äntligen sommarlov!
Jag har väntat så länge på just denna dag, och det är skönt att den är skönt att den äntligen kommer!
Vaknade av väckarklockan halv 8, gick upp och fixade mig. Vid 8 kom pamela, jag åt frukost (drack O'boy) och chillade. Sen rörde vi oss mot skolan med sarah.
Vi kom dit, satt i klassrummet ca 10 minuter. Sen gick vi ner på skolgården, lyssnade på tal, sjöng allsång och en sjukt duktig liten kille spelade piano.
Vid 10 var det slut och 7an gick in till klassen och åt glass och sa hejdå :')
Kommer sakna alla sjukt mycket.. Människor som man träffar VARJE DAG ska man nu vara utan i 2 månader :(
Jag, pamela, natti, ninos, iskander och ruben gick mot mig. Jag bytte skor sen gick vi ut igen.
Vi satt och chillade en stund med Igor, sen gick vi och mötte Jessi, merve och paulina..
Halv 12 hämtade vi Vipijan vid bussen. Vi gick upp mot skolan, han hälsade på vår gamla lärare.
Efter gick vi mot 3 källor, hämtade ut bjondina och chillade.
Halv 2 drog han hem, vi andra rörde oss mot norsborg. Jag gick hem, åt "lunch" och chillade bytte från shorts till jeans.
Gick iaf till McDonald's med Pernilla och tog en glass.. Satt och prata. Sen satte vi oss i solen på en bänk och chillade.
Vi gick mot parkeringen vid skolan där nån kompis till hennes pappa hämtade henne och jag gick hem.
Vid 6 åt jag middag. Satt och snackade med mamma sen gick jag upp till datan :)Nu ska jag chilla tills 9, då blir det match Sverige - England :) Såklart hejar jag på Sverige, men jessi hejar på England..
Haha, långt inlägg men men, vi hörs puss!
/johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0