ute med dom bästa

Hejsan alla underbara läsare!
Idag vaknade jag vid 11.
Låg kvar i min säng och messade med Pamela & Iska mina bro's.
Jag fick Pamela att komma hit till Norsborg. Gick till kärsby kl 12.30 för att möta Iska.
Pamela hade redan hunnit komma hit innan mig. Där var Pamela, Iska, Karim, Amad, Ninos, Joso osv.
Vi satt och chillade där i skolgården medan några spelade fotboll.
Iska o Karim åkte hem, då gick jag och Pamela till Chabos & mötte Pernilla, Kristina & Sara K.
Vi tog en låång promenad runt halva Norsborg för att vi jagade..
Sen gick Kristina och Sara hem. Jag, Pamela & Pernilla gick till donken för att jag var hungrig..
Vi åt lite där, sen åkte vi till Norsborg igen. Vi väntade på Pames buss & sen åkte hon hem till Tumba.
Jag kom hem ungefär halv 5, då åt jag mat haha!
Efter maten tog jag en lång cykelrunda med min mormor, hunden & syskonen till Fittja äng och tillbaka.
Det kändes verkligen i benen, sjukt jobbigt!
Jag duschade precis klart, fräscht. Nu sitter jag framför fb och tråkar.
Bloggar imorgon, får se vad som händer!
/Jessica
Älskar dig syster ♥
Jag                                       Merve                                    Yvonne
Kärlek till er tjejer ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0