TUNG!

Hejsan, idag vaknade jag TIDIGT!
Jag åt frukost osv. Vid 11 kom min kusin Joakim (2-3 år) :)
Har saknat honom mke! Han har blivit så stor :')
Vid 12 gick jag mot tbanan och mötte upp Merve, vi tog tunnelbanan ända till T-centralen.
Där gick vi först till punktshop o tittade på en tröja till Jessi.
Vi va osäkra på om vi skulle köpa den så vi gick runt i alla möjliga affärer :)
Tillslut gick vi tillbaka för att merve skulle köpa tröjan, den var svart och en bild p One direction.
Hon köpte också typ delad hjärta, en till henne och en till Jessi. och sen ett örhänge.
Vi åkte iaf hem vid halv 3, vid 3 var jag hemma.
Bytte kläder och sminkade mig.. Kvart över 4 åkte jag bil till Lokalen där jessi skulle ha festen.
Om inte jessi berättar om festen berättar jag om den senare :) PUSS

/johanna


Älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0