söndagar är alltid tråkiga

Hejhej people!
Just nu sitter jag och tråkar här hemma.
Nästan exakt när jag vaknade, hoppade jag in i duschen.
Åt precis lunch, eller vad man nu ska kalla det.
Vädret är inte världens bästa, men bättre än igår i alla fall!
Min familj ska snart åka till Fittjafestivalen, men jag känner inte för det.
Så jag tror inte jag ska åka dit. Kanske ångrar mig, får se vad som händer.
Annars sitter jag hemma eller går ut med någon som har humor eller nåt :)
Det blev ett kort inlägg, men det får duga. Vi hörs lite senare.
PS. Imorgon blir det paddling Flottsbro med klassen. Ser fram emot det men ändå inte.
/Jessica


Jag har tittat på det här videoklippet tusentals gånger nu, men jag tröttnar aldrig!
Varje gång jag ser videon, ryser jag och det pirrar i magen.
Jag känner igen mig, fansen är som vi var, men vi var mycket värre.
Jag älskar det här bandet så mycket. ♥
DIRECTIONERS, TITTA PÅ HELA VIDEON !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0