SOMMAR!

Vet ni en sak?
Min sommar kommer bli BÄST.
Den 15e juni är det skolavslutning, den 16e bilre grönan med tjejorna! hoppas på fint väder 16e, 17e, 18e o 19e så att jag kan sola. För att den 19-20e juni åker jag (helt ensam) till malta! Jag ska på språkresa, det ska bli sjuukt kul! jag är taggad till 100%. Jag stannar där i 3 veckor, alltså till den 10e juli. Resten av min sommar kommer bli HELT chill.. stranden me girlsen, grillkvällar med familjen. förhoppningsvis nattdopp ;) Den här sommaren kommer bli galen, tänker inte göra som förra sommaren då jag planerade fett mycket och det slutade med att jag var hemma typ hela tiden. Den här sommaren har jag busskort så ja kan åka VART JAG VILL :)

efter sommaren är d ju skola, ska satsa lite mer i åttan :)
den 26 september som är en onsdag, åker jag till London med mamma och andreas! vi stannar tills söndagen..

Asso ååh, jag har så mycket att se fram emot! wää, vill bara sluta skolan NU!
jaja, puss o hej :*
/JOHANNA

tumblr_lwidmvBJmV1r3iybio1_500_large


GRÖÖNAN :D
http://images.travelpod.com/users/ray-and-gill/3.1241791545.st-julians.jpg
bild där jag kommer bo i malta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0