snow white and the huntsman

Var ju på bio med pamela, det fick bli snö vit :) den var faktiskt bra och det som gjorde den bättre var att chris hemsworth var med!! han är sjukt fin, kristen stewart va oxå skit vacker i filmen!

Jag och pame åkte iaf t heron, vi köpte biljetter och sen gick vi t donken.. Jag åt min mcwrap och sen gick vi runt lite överallt i heron. runt kvart i 6 gick vi upp till biljettkassan och köpte popcorn, snacks o dricka :) sen kollade vi på filmen den började 18.10 och slutade 20.20 :)

Efter filmen gick vi och köpte glass sen gick vi ut, där hämtade pames föräldrar oss och skjutsade hem mig. Jag bytte bara om t mjukis, tvättade bort sminket och nu ligger jag i mitt rum. Ska hitta någon att skypa med nu puss!
/Johanna

image description
Jag och bjondina i skolan :)

image description
ja o pame :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0