snow white and the huntsman

Hello there ;)
Idag var det inte lika fint väder som igår, bu på det..
Men jag hade ändå en ganska rolig dag!
Jag vaknade vid 1. Åt pannkakor och sen fixade jag mig.
Drog till min kusin, vänta tills han blev färdig.
Sen gick vi till min andra kusin, vi åkte till Heron City.
Vi gick direkt upp mot biosalongerna. Vi köpte våra biljetter & popcorn + läsk.
Vi tittade på "Snow White and the huntsman" med Kristen Stewart. Den var så awesome! Hiss till den (y)
När filmen var slut orkade vi inte äta för vi var proppmätta av snackset.
Vi åkte till min kusin och chillade där framför min turkiska serie med glass :)
Jag kom hem vid 8. Matchen mellan Spanien & Frankrike gick nyss slut.
Gissa vem som vann? SPANIEEEN SÅKLART :D
Hoho, glad tjej här!! Alltså jag älskar spanien fööör mycket! :D
Jaja, ska gå och äta hallonglass nu, vi hörs senare eller imorgon :)
 
The mooovie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0