Slagsta badet med den underbara klassen

HEEEEJ :D
Idag gick jag till skolan med Merve (som vanligt).
Först städade vi klassrummet lite, & sedan skåpen. Imorgon tar jag hem det sista som finns kvar i skåpet.
När alla var färdiga åkte vi (HELA KLASSEN) till Slagstabadet.
Vi sola, chilla, bada & hade skitkul. Lyckad dag alltså! Lärarna gick tidigt, men vi stannade längre.
Först vågade vi inte bada, sen bangade vi inte. Vattnet var IIIIIIIIS-kallt från början!!
Och jaa, jag blev inputtad något par gånger -.- När vi hade badat frös vi ihjäl oss så vi gjorde en liten brasa och satt runt omkring den. Myysigt med de bästa :) Sara Katto, Sarah & Bjondina gick ungefär kl 3.
Men vi andra stannade en timme mer typ. Det var jag, Merve, Jennelie, Kristina, Pamela, Johanna, Yvonne, Pernilla, Shanie, Natti, Iskander, Elias, Karim, Ruben & Ninos. Många va? :)
Vi "gick" iallfall hem, några åkte buss. Vi hade jättekul ;) Nu har jag duschat för att jag var stank rök från brasan.
Ska skypa med Merve och hjälpa henne med en grej nu. Vi hörs!


Merve & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0