Sent inlägg

Hejsan alla!
Fick helt plötsligt lust att blogga, bra va? :)
Jag har varit jättedålig på att blogga nu för tiden.
MÅSTE förbättra mig, bloggen kommer dö om bara Johanna ska blogga.
Idag har det regnat hela dagen! Hade planer att åka till Fittjafestivalen, men det blev inte som det var tänkt pga vädret.. Kanske åker imorgon om det är bättre väder.
Men istället åkte jag och familjen till min moster i Fittja. Vi satt och myste lite hos henne :)
Efteråt gick vi ner och köpte massor med gottigott och gick upp och åt.
Skulle gått till merve och hjälpt henne med en sak om jag kom hem lite tidigare men jag kom hem ca 23.00 :o
Just nu sitter jag med min daaaddy :* Ska snart gå och sova, godnatt alla läsare :) /jessica


Sommar.. ♥


Omg vad liten jag såg ut att vara. Bara ett år sedan. - Syrien 2011 ♥♥♥


Så duktigt gjort! Jag ser upp till människan som har gjort detta mästerverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0