Rix FM festival 2012

Hejsan alla!
Idag var jag i stan och hörde att en festival skulle börja klockan 16.00 i Kungsträdgården. Meningen var inte att åka till festivalen men det verkade kul så jag gick dit med min familj. Det var massor med artister som uppträdde, bland annat: Agnes, Dead by April, Danny & Loreen (vinnaren i Eurovision) och sen var det några från Australien och andra länder. Danny var den bästa idag enligt min åsikt. Sjukt kul var det iaf! Tummen upp (y) Efter festivalen/konserten gick vi och åt i Maestro. TESTAAA PÅ, det har jättegod mat där.
Jag tog en Gyros-meny, bra val! Vi kom hem ungefär halv 9. Snart ska jag sova, vi hörs!


Like me or hate me. I don't care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0