Pamela my buddieee

Efter att jag bloggade tidigare idag, fick jag skjuts av min mamma till Pamela som bor i Tumba.
Vi laddade ner några filmer, sen tittade vi på en film som heter "Princess Protection" där huvudpersonerna är Demi Lovato och Selena Gomez. Vi båda har sett den filmen förut men det var ett bra tag sedan!
Den är iallafall bra och rolig. Rekommenderar den för er.
Efter filmen som var ca 2 timmar (?), åkte jag och Pame till Mc Donald's i Tumba Station.
Vi båda tog varsin Mc'Chicken meny & efter det åt jag paj med jorgubb- och vaniljsmak & hon tog en Sundae.
Efter att vi hade ätit var klockan 8 !? Tiden hade gått skitfort. Hon vänta med mig på bussen till Norsborg i cirka 15 min. Direkt efter att jag kom hem, gick jag till min mormor. Där var hon, min lillebror och lillesyrra.
Jag var där i 1 timme och sen kom jag tillbaka hem. Idag var det ganska skön dag :)
Pame kanske kommer hit till Norsborg eller så drar jag dit imorgon också.
Min mobil väntar på mig, efter att jag har kollat den så ska jag sova.
Vi hörs imorgon :) /Jessica tha boss
 
Where is the summer babe?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0