Paddling med klassen

Hejsan på er alla underbara!
Idag vaknade jag vid 7, och när det var dax gick jag till Merve. Vi vänta på Pamela och gick till gympasalen.
Våra lärare hade genomgång och förklarade hur vi skulle använda vissa saker o si o så. Sedan åkte vi från Norsborg till Alby. Från busshålsplatsen GICK vi till Flottsbro. När vi kom fram fick vi veta vilka grupper vi skulle tilhöra. Jag var med Sarah, Ninos & Martin. Tung grupp aso.. Vi var den första gruppen som skulle paddla. Jag och Sarah paddlade tillsammans. Först gick det helt perfekt, sedan blev vi lite epic fail mot slutet haha.
Men är ändå stolt över oss, legender! Efter paddlingen var det "lek" med Jadwiga. Vi spelade lite fotboll med boysen, sen gick jag & tjejerna uppför flottsbrobacken. ÄNDA till toppen. Jag och Shanie var duktigast. Jag gick upp och ner på 11 min, & hon på 12 min. Sen gick jag & Iskander till bryggan. Vi stod o gjorde lite business, sen såg vi Janne så vi sprang tbax.. Efter det hämta vi hela ligan och gick tbax dit, alltså Pernilla, Sarah, Ninos, Elias, Natti osv.
När vi var färdiga med vår "rast" lagade jag och min grupp mat i stormkök. Det är som en stekpanna som man sätter eld på. Vi lagade köttbullar och potatismos. Den blev ganska god. Vi lagar bättre mat utomhus än vad mattanterna i skolan gör INOMHUS. När vi var klara stod vi i bryggan och såg på idiotkillarna som slängde sig i vattnet.
Sjuka, det är vad de är. Vem badar i sånt här väder? Ja, killarna i min klass :)
Vi drog iallfall hem vid halv 3 tror jag. Så nu sitter jag och chillar med nötter och en kall redbull.
Ska ta och kolla runt lite i fb, sen titta på en dvd-skiva.
Hoppas ni orkar läsa :*

image description
Sarah & Jag
image description
HJÄLTAAR
image description

image description

image description
Pajasen..
image description
Idioten som hoppar i det IS-kalla vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0