natt inlägg

Näämen god morgon? :)
Jag skojar, jag är på natthumör. Ville dygna idag, men kan inte. Är för trött..
Imorgon KANSKE jag drar ut med några, snackade med Iska innan angående imorn.
Drar till deras sommarskola i Kärsby när de har slutat om jag orkar. Aja vi lämnar det.
Efter att jag bloggade gick jag ut med Nadia och cyklade överallt, som sagt ;)
Först cyklade vi runt i Norsborg, sen åkte vi raka vägen till Hallunda och runt hela Brunna IP. Riktig träning var det! Det var jobbigt idag. Jag brukar inte få ont i benen av att cykla, men idag.. Aja, när vi var trötta lämnade vi hem cyklarna och drog till Chabos Ica & köpte massa gott; chips, godis, läsk.
Vi kom till mig och satte oss i min balkong och bara snackade om olika saker och åt :)
Vi skulle nästan somna för vi låg på solstolar med filtar över oss haha :p
Hon gick hem 11 & då kom jag in och bytte om till pyjamas.
Just nu sitter jag framför bästa musiken, syrianska och fb samtidigt som jag bloggar :)
Messade med Iska för nån timme sedan men sen var han tvungen att sova, han har ju sommarskola :D
Nu ska jag också sova, men först göra några grejer i mobilen. GOD NATT !
PS. Johanna la ut 2 bilder från Malta i Instagram. Checka hennes Instagram -> @jagheterjohanna
 
BARA för att ni ska få någon bild ;S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0