Mina kära vänner reser idag!

Hej alla, vet att uppdateringen har varit SKIT. Det är sommar, är ute hela tiden, det är därför..
Jaja, idag var jag ute med Merve, Johanna, Sanna, Sarah, Bjondina, Pamela, Sanem + Linnea & Elina.
Vi var lite överallt, orkar inte förklara vår dag. Men idag hade jag inte ätit frukost, drack bara Oboy och gick ut vid 3-tiden och stannade ute ändå tills halv 8 typ. Snacka om att bli hungrig! + hade jag inte pengar kvar till att äta..
Merve, min bästa vän & Johanna min älskade bloggkompis reser inatt.
Merve ska åka till Turkiet och vara där i 1 månad & Johanna ska till Malta i 3 veckor.
Kommer sakna er sjukt MYCKET båda två!! Ärligt fattar inte hur detta ska gå till.
De här brudarna gör mina dagar, får stå ut lite ;( Ha det bäst iallafall !!
Det här betyder att bloggen komemr bli tommare. Sommaren har börjat och jag kommer vara ute hela tiden.
Har tid på kvällen ibland, men orkar inte ibland. Men ska försöka förbättra mig under tiden som Johanna är borta!
Kan inte bara skita i bloggen, synd om våra läsare :/
Nu ska jag fortsätta särja till att de här tjejerna reser. Messar med Merve nu, vi hörs!
Jag kanske går ut lite med min familj.. Ciao /jessica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0