min fest



Hejsan alla!
Jag vet att uppdateringen har varit SKIT de här senaste dagarna.
Men så blir det ibland, massor att göra så har ingen tid.
Idag hade jag min fest. Jag fyller egentligen år om 1 månad, men var tvungen att göra den nu för alla reser sen och jag ville verkligen ha fest.
Festen skulle börja 4, men jag gick till lokalen kvart över 2 för att Pamela skulle komme tidigare.
Jag skärde tomater, & hon hjälpte till med gurkorna. Jag bytte om till "fina" kläder & hon plattade mitt hår.
Sedan kom resten av tjejerna förutom Sarah, Sanna & Bjondina för att de hade match.
Vi satt och snackade, skojade, pumpade musik medan vi väntade (vi kunde inte äta tills de kom). De kom ungefär klockan 5. Vi åt tacos och sedan blev det dans!
När det hade gått några timmar åt vi Daimtårta och sen presenter.
Jag blev sjukt nöjd över mina presenter.
Sen dansade vi och det hände lite grejer utanför lokalen. Vi stannade iallafall till 9, sen gick vi ut en stund.
Tack för allt tjejer, ni gjorde min dag! Tack för att ni kom! Hoppas ni hade kul :)
Bilder kommer tyvärr inte nu, kanske nån annan dag. Nu ska jag sova, godnatt! :D
/jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0