/JOHANNA

Vad tycker du om kärlek? Jag är kär i kärleken :)
När kramade du någon sist? imorse, min morsa.
Vem slog du senast?
semlan :p
Saknar du någon speciell person? mina bröder i gbg.
Har du svårt för att bli kär? nej
Är du singel? aa
Är du i ett förhållande? nej
Är du kär? nej
Vem fick du en komplimang av senast? min mamma, att ja va bra p att städa :p
Vem fick du en puss av senast?
mamma..


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
Hånglat med nån riktigt ful: hah nej :o
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej, jae ingen hora..
Gjort något riktigt dumt? mm
Gjort något du verkligen ångrar? japp
Åkt ambulans? ne
Åkt polisbil? aa :p
Gjort nåt olagligt? aa
Fått din mamma att gråta? Ja, tyvärr..
Slagit ner någon? mm
Skämts över dina föräldrar? aa
Sagt jag älskar dig och menat det? nä ja säger d o inte menar d -.-
Tar du droger? aldrig
Dricker du? provat men gillar inte.
Vilka kläder sover du i? olika
Vad hatar du verkligen? dubbelmoraler
Varit kär? aa 2 ggr.
Är du ensam nu? nej ja skypar m merve :)
Vill du gifta dig? om ja hittar den rätta.
Vill du ha barn? tror de.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
jag, annarrs pamela.
Såg dig gråta? ingen aning :o d va 100 år sen..
Fick dig att gråta? när ja va orolig för en person.
Du delade en dricka med? pernilla :)
Du gick på bio med? pernilla, iskander, natti o elias.
Skällde på dig? morsan..
Sa någonting till dig och vad var det? merve "vad" :p

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? aa
Pussat någon? mm.
Köpt någonting? aa
Sjungit? sjunger hela tdn :)
Saknat någon? ja.

 

JAG HAR:
Digitalkamera? aa
Systemkamera?
Telefon på rummet? mobil??
Egen dator? aa 2 st..
Könssjukdom? wtf? nej..
Bra kompisar? dom bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0