JAG HAR GJORT EN ROSA BLOGG :)

Hejsan, om ni inte ser någon ändring på vår blogg så är ni antingen blinda eller så är er data seg.
Ifall er data är seg så trycker ni på f5.
Jaa, en väldigt rosa blogg blev det denhär gången, jag har inte ens pratat med jessi..
så jag venne om hon gillar den, men den här designen har vi sålänge..
vad tycker ni? Jag gjorde den här på typ 5-10 minuter så de va inte så komplicerat..
men aja, säg gärna vad ni tycker.. vi hörs puss!
nu ska jag hoppa in i duschen !
/johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint du gjorde

2012-06-11 @ 20:35:41
Postat av: jenne

det blev skitgulligt !

2012-06-12 @ 20:52:45
URL: http://lifeofjenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0