Inte på humör för bloggning..

image description



Hej, ni har fått lite sämre uppdatering..
Jag har inte haft lust för bloggning, varken igår eller idag :)
Igår var ja inte hemma och sov inte hemma heller så hade inte tillgång till data.
Kunde ha mobilbloggat men d va fiesta så pällade inte ;)
idag vaknade jag som en död kossa, gick hem åt frukost o fixa mig...
drog t stan o mötte upp pappa och min saknade bror.
pappa skulle kolla på ett jobb så ja o brorsan vänta i bilen..
va helt död, somnade i bilen i typ 30 minuter -.-
haha, åkte hem ode.. hjälpte mamma laga mat sen åt vi, tacos blev d :)
så nu är jag mätt och trött somnar nog tidigt..
Vi får se om det blir nån bloggning imorn, vi hörs puss!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0