härliga sommardag

Heeejsan :)
Det blir ett sent inlägg om dagen för att jag inte har orkat blogga innan.
Jag talade ju om att jag skulle ut för att vädret var så fint.
Så jag gick ut med Nadia och mina syskon till gräsmattan.
Jag & Nadia sola, hihi jag fick liiite färg (a)
Men efter att vi hade legat och solat i 1h & en halvtimme åt vi mat.
Sen bytte jag om och vi drog till vivo. Vi käka pommes (det var inte direkt efter maten) & köpte choklad.
Vi gick till Hallunda, träffa på lite människor. Hallunda var fett tomt för de stängde tidigt idag..
Vi kom till mig runt 8 och chillade lite framför en bajsig film ;s
Nadia drog iallafall hem efter filmen vid 9. Jag tänkte sova men fick ingen alls sömn.
Nu ska jag kolla lite på mobilen och sen sova, godnatt !
/Jessica
 
Skulle lägga ut outfit-bild, men appen för blogg.se är helt bäng.
 
MIN F*CKING BROOOOE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0