gårdagen & idag

Igår:
Efter skolan gick jag hem och chilla oså. Sen drog jag ut med Merve, vi mötte Pernilla. Sedan gick vi till hallunda och mötte Bjondina vid spärrarna. Vi gick runt med nötter osånt som vanligt. Sen tog vi en liten promenad runt hundhamravägen. Bjondina var tvungen att tagga vid 8 eller något sånt för hon hade gäster och Pernilla också då. Jag och Merve gick till mig och drack lite vatten, tog pengar sen gick vi och köpte läsk. Därefter tog vi självklart våra sköna promenader. Vi gick hem vid 9-tiden.

Idag:
Jag vaknade ungefär klockan halv 11. Åt jättegod frukost, "fattiga riddare" eller vad det nu hette. Det är typ bröd med ägg som man har stekt på. Testa på! Sök på receptet i Google så hittar ni det.
När jag var färdig tog jag på mig mina kläder och åkte till Skärholmen med mamma & lillesyster. Först köpte vi present till min systers kompis som ska ha födelsedagskalas nästa vecka. Jag såg One Direction affischer!!
Så snyggt att ha sånna på väggen. Men jag köpte inte för jag hade ej lust. :)
Sen gick vi runt lite i SKHLM-centrum. Jag köpte beiga chinos i H&M. Lite efterblivet att köpa nu, men det är nu jag har börjat "vilja ha", så ja de var snygga. Sen köpte jag även en lila bikini med volanger ifrån Cubus. Såååå snygg när man har på sig den. Jag hittade inte mycket idag, meningen var inte ens att jag skulle köpa nåt hehe. Jag kan lägga bild senare eller imorgon på det lilla köpet. Senare när jag kom hem, cyklade jag och min bror till Brunna IP fram & tillbaka 2 gånger. Så det blev fram och tillbaka, fram och tillbaka. DUKTIGA!
När vi kom tillbaka gick vi till mormor och var med henne.
Nu börjar det bli sent, ska ta en snabbdusch och sen sover jag! Ciao :)
/jessica


- Finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dig min bästa vän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0