fun day :)

idag i skolan va de en vanig dag.
förutom sista lektionen då det var matteprov, de va lätt!
det ända som va jobbigt var att jag VET att jag har två fel -.-
asso, de va två onödiga fel. slarvfel -.-
jaja, efter skolan kom sarah till mig, vi bakade kladdkaka o tog massa bilder!
min älskade barndomsvän, typ den tjejen jag känt längst och fortfarande känner :)
8 år nu babe!! haha, jaja vi tjockade i oss vår kladdkaka..
satt o snacka ode, sen följde jag henne en bit.
när jag kom hem satte ja mig framför tven. sen åt jag gotti!
efter maten chilla ja vid tven igen, sen duschade jag och nu sitter ja och lyssnar p musik.
klockan 9 är det SISTA avsnittet (och säsongen) av desperate housewifes!
det är sjukt den har hållt på sen jag var 6 år..
jag har kollat på den sen jag lärde mig läsa så typ när jag blev 8 lr nåt :o
jaja, bloggar nog senare för jag måste inte sova tidigt!
INGEN SKOLA IMORN WIIHOO!!!! :D
hoppas på fint väder, aja vi hörs puss !
/johanna

image description
ego.

image description
:*

image description
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0