depp'

Heloo, har haft deppmode idag i skolan..
varit tyst, trött och "ledsen" ingen aning varför, nackdelen med att vara tonåring!
orkar inte berätta om dagen, har ba varit skola..
sista lektionen va ju svenska, vi skulle läsa varandras deckare..
lärarna gick iaf ut från klassrummet, ja o tjejerna satt o snacka :)
killarna hade typ pennkrig, d va pennor ÖVERALLT!
sen kommer läraren in och flippar, vem tror ni får skit.. jo vi tjejer?
Hon säger att alla ska plocka upp, men killarna drar :)
vem får då städa? jo, vi såklart. va fett arg p killarna ode men jajja..
efter skolan drog ja o pame t kiosken, köpte lion o energidricka.
behövde lite energi, så efter ett tag fick ja kick!
vi chilla ute p min altan, sen satt vi o lyssna p musik i mitt rum :)
hon tagga typ halv 5 lr 5, jag åt mat och nu chillaxar ja m datan.
gjorde nyss so, så aa vi får se vad som händer nu.. vi hörs!
/johanna
image description
jag klipper mitt hår imorgon :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0