Cykeldag

Hejsan, nu fick jag lite blogglust hehe. Bra va?
Aja, känns ändå som att jag bloggar i onödan. Inläggena blir bara tråkigare & tråkigare...
Tidigare idag skrev jag ju att jag skulle ut och cykla med Nadia.
Och ja, det gjorde vi. Vi cyklade till Brunna IP och tillbaka.
När vi var här igen, cyklade vi runt i Norsborg. Finns det någon tråkigare än oss? ;o
Men vi hade ändå kul haha, vi bråka med några snorungar. Skitkul :p
Vi gick hem vid 8. Jag har bara suttit hemma och kopplat av! Chill.
Nu sitter jag och tittar på min lillesysters dop, som var för 5 år sedan.
Fan vad tiden går snabbt, nyss var hon nyfödd. Saknar dom där härliga tiderna!
Ska inte babbla på mer, ska fortsätta titta på dopet innan det kommer till "festen (dans m.m)".
Jag vet inte om jag bloggar mer idag, kanske något godnatt-inlägg. Chao :)
Ps. Jag börjar tröttna av vår blogg. Vi borde ändra på oss lite. Vi skriver hela tiden om vår vardag.
Alla är inte intresserade av BARA vardagen, tror jag? Kommentera och säg vad ni tycker.
Kanske borde vi lägga mer citat- och musik-inlägg? Säg vad ni tycker. Inga åsikter är dumma. & vi bits inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0