CHILL

Hejsan, johanna is in tha house :D
Driver, igår somnade jag runt kvar över 2. Jag orkade  inte vara vaken mer.
Hela kvällen skypade jag med Merve och Ceren. Bästa turkarna!
Sen pratade jag m merve i lur o messade lite m iska :)
idag vaknade jag 10 typ, gick ner och kollade på tv en stund.
Vid 1 lagade jag mat, jag skulle ta ut en grej från ugnen och BRÄNDE mig..
Jag tappade hela maten på golvet, de gjorde hor ont..
Jaja, jag kollade på tv.. Sen hjälpe jag andreas m lite grejer. Rensade småsaker..
Sen kollade jag på bästa filmen. "the game plan" älskar den!
Åt mat  för ungefär 1 timme sen, efter det grillade jag marschmallows (stavning)..
nu sitter jag vid datan och ska nog göra d hela kväällen.. Lathet på hög nivå!Vi hörs senare dådå, puss!
/johanna

Jag, merve, pamela och sarah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0