Bra kämpat sverige!

Hejsan, bara jag som tittade på matchen?
Jag var nästan 100% på att England skulle vinna innan matchen började.. Men sen när det var 2-1 till Sverige fick ja  hype. Men tyvärr gjorde England 2 mål till.
Ingen kan säga att Sverige spelade dåligt iaf! Haha jaja nog om det!
Jag bloggade sen skypade jag med karim. Efter ett tag kom iska in, karim taggade, natti kom in. Och tillslut va det bara jag och iskander kvar.
Vi skypade tills typ 10, han tagga då. Jag gick ner o kolla p matchen med mamma o andreas!
Den tog slut för ett tag sen, jag tvättade ansiktet och borstade tänderna..
Ska snart sova, imorgon ska jag till skäris med Merve, köpa nåt t jessica :*
Sen vid 4 blire fiesta, orkar inte blogga KANSKE slänger in ett inlägg till.
Puss och godnatt världens bästa!

/johanna


SMILING GIRL'



Kommentarer
Postat av: helina

Varför tog ni bort rosa bloggen? Det var jätte gulligt ju! <3

Svar: Det är lättare att läsa när det är svart text. Tack så mycket <3
jessiojohannas.blogg.se

2012-06-16 @ 13:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0