BLOGG.SE?

Hej, är det någon annan än jag som har typ en ny blogg.se?
Har den upptaderats eller nåt? För jag loggade in och fattade nada!
Jessica berättade om vår dag. Jag spenderade nästan hela dagen med att stå på bryggan och titta på när alla andra badade.
Jag kunde inte bada för att jag fick min mens imorse. Otur!
Men man kan säga tur i oturen för det betyder att jag inte kommer få den under hela vistelsen på Malta! Det är jag överlycklig för!
Jaja, jag var en av de som åkte buss hem! Det var jag, jennelie, kristina, pamela, iskander och karim.
Kristina och pamela gick av först, sen i norsborgs centrum gick alla av utom jennelie som fortsatte till hallunda!
Gick hem från centrum och bytte till myskläder.
Jag åt mat och pratade med mamma och andreas. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, jag luktar också grillrök!
Vi hörs älsklingar puss!
/johanna


HAHA glaad cheey :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0