BLOGGAR JAG LÄSER (uppdaterad verision) /JOHANNA

Jag läser ganska många bloggar:

Kompisars:
Sarah's - staaaystrong.blogg.se
sarah, min underbara kompis.. hon skriver om sin vardag, så om du kikar in där så lär du känna tjejen!
Merve & Pamelas - kayhanlopez.blogg.se
pamela, min bästis hon bloggar inte så mycket men däremot merve, världens bästa merve! de bloggar om sin vardag och lite sånt, kolla in!
Yvonne & Mettes - yveehomettes.blogg.se
yve, ROLIG, söt och skön tjej! mette, världens sötaste o snällaste. läs deras blogg så får ni se!
Ceren: cerissh.blogg.se
söt tjej, älskar att festa och kan inte vara tyst haha.. hon bloggar om mode och hennes vardag läs :)

Kända:
Kenzas - kenzas.se
skriver om sin vardag, lägger upp sina grymma outfitbilder!
Kissies - kissies.se
berättar om sin glamorösa vardag, utlandsresor, lv väskor osv.
Dessies - dessies.se
söt tjej på 17 år, ungefär likadan som ovanför!
Isabelles - isabelles.nu
isabelle, vacker tjej bloggar om sin vardag!
Helen - http://blogg.veckorevyn.com/hiilen/ (smink)
GRYM sminkös, aso seriöst om ni ska på fest, bröllop whatever, kolla in här för tips och trix!

och sen typ 1000 till om jag har tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0