BIL

hejsan, igår somnade ja typ halv 3.. ja o merve skypa heela kvällen :p
idag har jag spenderat min dag i bilen..
hahha nej men typ.. jag vaknade typ halv 11 av min mamma.
jag chilla lite sen hoppa ja in i duschen, åt frukost o kolla p tv.
vid typ 1 hämtade min pappa mig, vi visste nt va vi skle göra så vi åkte t stan.
vi åkte runt i heela stan HAH,, vi fikade iaf ode.
åkte hem typ runt halv 4, vi fixa bankkort t mig :)
pappa taggade o ja, andreas o mamma chillade lite..
nyss åt vi o nu blire chill sen 9 big brother!
jaja, vi hörs puss!
/johanna

image description
gris                              struts                     uggla                                 padda
vår riktiga jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0