igår & idag

Igår gick jag ut med natta vid 5 och kom hem vid 6 för att hon skulle nånstans.
Vi gick runt överallt som vanligt. När jag kom hem gick jag direkt ut med Nadia.
Vi gick till Hallunda och köpte Ben&Jerrys och godis.
Sedan promenerade vi tillbaka till henne. Vi satt i hennes balkong och åt :)
Det var första gången jag åt Ben&Jerrys, det är så gott!! Ni måste smaka den som heter Karamel Sutra.
När klockan närmade sig 21 gick vi ut och cyklade runt i Norsborg och Hallunda.
Sen cyklade vi förbi blåa dagiset, Maitham jiddra med oss (på driv). Ja ba va jiddraru om o vene vad sen jag fick honom och be om ursäkt, snällaste joso hjälpte till :)
Vi kom hem vid 10. Satt bara hemma framför datorn och chillade ända tills natten.
 
Idag vaknade jag typ 12. Borstade tänderna, åt frukost, tog på mig, fixa mitt hår & sen vid 2 kom pamela till min port. Vi gick mot hallunda, vi satt & snacka medan vi åt nötter i en ren gård. Det va fett lugnt, det var bara vi där.
Vi satt där typ i 1 eller 2 timmar :o Sen gick vi till Hallunda C och köpte glass, därefter satte vi oss på en park.
Efter en timme gick vi och åt i donken, när vi var klara åkte vi till norsborg.
Vi vänta på hennes pappa som skulle hämta henne. Han kom vid halv 6.
Jag kom hem, ingen var hemma. Satt och chilla framför datorn.
Sedan dess har jag suttit framför den, & nu kollar jag också på allsången i skansen :)
Loreen ska också sjunga! Jaja, ska fortsätta titta nu.
 
words

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0