Igår, grill - Idag, bröllop

Igår vaknade jag vid 11. Skulle ut med Pamela & Iskander men det blev inte som det var bestämt :)
Jag & familjen förberedde grejer inför att grilla. Vi gick ut vid 3 och började grilla.
Jag och mina syskon chillade framför den "hääärliga" solen ..
När maten var färdig åt vi, aso ååhh det var så gott. Jag älskar grillmat.
Efter maten åt vi dessert osv hähä :) Vi kom iallafall hem vid 7.
När vi kom in chillade vi i balkongen. Sen fick jag typ ett ryck att jag ville städa från ingenstans.
Så jag städade heeela balkongen, mina kära syskon hjälpte självklart till. =)
Jag slängde vatten o rengjorde typ allt som fanns i balkongen, rent & fräscht blev det efteråt!
Senare mot kvällen spelade jag massa med roliga spel i datorn och tittade runt i fb.
 
Idag ska jag gå på bröllop, igen (gick förra veckan också).
Så jag vaknade kvart i 11. Frisören som ska fixa mitt och mammas hår har börjat med mammas hår.
När hon är färdig är det min tur. Vet inte ens vilken modell jag ska göra, aja får ta lite råd från henne.
Okej, jag måste sätta lite fart nu. Innan jag åker till bröllopet (södertälje) kommer jag göra ett tidsinställt inlägg för att jag kommer inte kunna blogga nåmer under dagen och kvällen.
Vi kommer åka dit vid 18-tiden och komma tillbaka ca 2-4 ?
Men men, vi hööörs! /jessica
 
JAG SAKNAR DIG BÄSTAVÄN! Hoppas de här 2 senaste veckorna går snabbt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0