igår - bröllop

Jag vet, uppdateringen har varit skit de här senaste 2 dagarna.
 
Bröllopet igår var helt fantastiskt! Det går inte att beskriva med ord hur kul vi hade.
Vi gjorde allt från att dansa, äta, dricka & aaallt. Som sagt så var det min farbrors fru's bror som gifte sig.
Först åkte vi till kyrkan de skulle gifta sig i Märsta. Brudparet kom & då började predikan i kyrkan.
Bruden var så fiiin, och såklart mannen också!
Predikan var färdig på ca 1 timme. Efter det gick vi ner till lokalen som ägde rum i samma byggnad som kyrkan.
Vi satt och chillade till musik (högtalarna, ej artist) & åt mat medan vi väntade på brudparet.
Artisten kom och när allt var förberett, kom dem. Vi dansa & "välkomnade" dem intill lokalen.
Sen dansade dom ensamma en stund. Och sedan fortsatte natten med musik, dans, drink, bilder, mat, tårta m.m.
Det var så kuuuuul!! Vid 3-tiden var nästan alla män "fulla", det kom engelsk musik. & de dansade till musiken som pajasar, så sköna HAHA. Ni skulle sett. De dansade breakdance på golvet, stod på huvudet o allt.
Det var värt att titta på dom haha, bästa teatern! Vi kom hem ungefär halv 5.
Jag kunde inte sova direkt så jag somnade vid 6. Nu ska jag sova, orkar inte berätta om idag. Godnatt!
Vackraste Susan & stiligaste George ♥
Så söta :)
 
En bild på mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0