filmkväll

Hejsan! Ganska länge sen var det sedan jag bloggade ;)
Jag har inte haft varken lust eller tid till att göra det. Inte nu heller, men jag slänger ett snabbt inlägg!
Dom här senaste dagarna har jag varit ute, umgåtts med familjen/släkten, osv.
Häromdan var jag på bio och tittade på den nya Spider Man med bror & moster, ganska bra!
Idag kom mina kusiner hit med sin pappa, så gulliga båda två! En är 5 år & den andra är typ 2/3 år :)
De kom vid 1 och var hos oss ända till 5. Kulkul. Vid ungefär 8 kom Nadia till mig.
Vi fixa lite godsaker och satte på en film som heter "Snakes on a Plane".
Har alltid velat se den, men aldrig haft "chansen". Den var baaalll, driver men den var faktiskt bra ;)
Filmen gick slut för en stund sedan och nadia gick precis hem. Nu sitter jag med läsk och nötter, & ska sätta på Hanna Montana the Movie. Vet att den är gammal, men jag har lust o se den :D
Förresten, Johanna är tillbaka från Malta. Hon kom den 10:de. Vet inte varför hon inte bloggar.
Men för min del blir det Bloggpaus ett tag. Jag kommer blogga när jag har lust.
Det är sommarlov och jag hinner riktigt inte blogga. Så vi får se när jag är tillbaka! Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0