SKHLM

Hejsan! :)
idag, nästan en halvtimme efter att jag vaknade åkte till skhlm
jag och min mamma gick runt o kollade i olika affärer
kollade bl.a på skor, smycken, kläder, mataffär
som vanligt hittar man ju inte mycket i skärholmen ..
presenterna till min syster är färdiga, hon fyller ju år den 17:de
jag hittade ett par svarta byxor-cubus, tyget är jeans kan man säga
hittade även ett par jeans i JC som jag provade men de var små
orkade inte prova några andra storlekar, så struntade i dom
har hjälpt my mum me o städa huset & åt världens godaste maträtt, ni anar inte!
just nu sitter jag och äter min andra päron-splitt, det är så gott
om ca en halvtimma ska hela familjen åka till min kusin o hans fru
det ska bli kul, ni anar inte hur gulliga deras ungar är.. wallad ja dör!
ska börja fixa mig nu'
Love you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0