Sim-kort check!

God kväll fina läsare.
Dagen började underbart när jag vaknade 11 och såg att mitt sim-kort hade kommit.
Öppnade min iphone direkt och fixade alla inställningarna så nu är allt klart
Jag använder min iphone nu utan problem och inget fattas förutom kontantkortet
som redan är köpt men har inte knappat in värdekoden för att kortet är inte aktiverat förrän 00.00
Men har laddat ner massor med appar och sånt redan, men iallafall.
Jag var hemma "hela" dagen tills jag o nadia gick till porten vid 5 tiden o chillade rejält
Vi gick o köpte gott o gjorde några privata saker som inte tas upp här, sorry ;)
Sedan klockan åtta eller kvart över kom jag hem och åt världens godaste sallad aaach!
Och nu sitter jag och har kollat på en rolig film som jim carrey är med i
Asso den är så jävla rolig så man dör, största komikern!! (kmr inte ihåg vad filmen hette)
Nu ska jag vidare i surfet, bajbaj ♥

Lite bilder från idag
image description
image description'
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0