Ny start ♥

Gott nytt år mina nära & kära!

Igår var det grymt kul, kvällen började vid åtta då vi åkte mot Ronna i södertälje
vi fixa allt d.v.s mat, sallader, frukter, nötter, efterrätter osv & tog med oss allting ditåt
min pappas kompis o hans familj och släktingar hade redan hunnit ikapp oss så vi träffa dom där
festen börja grovt när DJ-mannen kom, han var hel suverän med massor av låtar på olika språk
det var arabiska, syrianska, assyriska, armeniska, kurdiska och såklart engelska (tror inte jag glömde nåt)
vi festa loss asso.. vi åt, dansa, skratta o bara njöt av de sista timmarna av året
jag var mest med katrin som var lillesyrran, nancy och issa kom senare (de är min pappas väns barn)
när klockan var tio i 12 lämna vi lokalen & smällde de största raketerna, det var så fint och mina händer blev is!
vi gick in i lokalen o värmde oss, lite senare gick vi ut så jag, min bror, issa smällde o katie tittade bara på
tror jag gick upp 5 kilo av alla goda maträtter som fanns på bordet men det är inte ofta man äter så mycket
men vi drog iallafall hem när klockan var kring 4, jag somnade typ 5
kommer aldrig glömma dagen, minnen är ju inristade i våra hjärtan..
nu har jag skrivit för mycket så det får räcka nu, jag bloggar imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0