kort'

hallå där!
idag var jag ute med merve ca en timma
fixade hennes apple konto åt henne o vi gick runt lite
sen gick jag hem och åt mat
efter maten gick jag direkt mot min kusin
hennes bror visa hur man överför musik från iTunes t iPhone
hähäh nu kan jag, trevligt o få hjälp av dom :)
har frågat andra men har inte fått någon särskild hjälp
efter att han visade kolla vi alla på en skitbra film
den hette typ jeeper creepers eller något sånt
rekomenderar för er som gillar 'skrämmande' attackfilmer
efter filmen rulla vi hem o då satte jag mig direkt vid fejsbuk
kollade även på en film som leonardo di'caprio var med i
det var en arabisk typ 'terror' film och leonardo var en av araberna
hade tänkt att detta skulle bli ett kort inlägg, som rubriken visar..
men så blev det inte, vi hörs!♥

-brist på bilder'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0