inser verkligen hur synd det är om honom

Alla som är emot Justin Bieber, kolla på hela videon!
Får man inte dåligt samvete för att man har hatat honom?
Jag klagar inte på någon eller något men säger bara det.
Själv har jag alltid hatat honom, men efter videon inser jag mitt fel, jag har lärt mig en läxa..
Varför hatar jag för ingenting? Han har inte gjort mig något?
Man kan förstöra någon människas psyke genom att hata såhär mycket och för ingenting.
Av att man blir så ledsen kan man bli psykisk sjuk, det blir en inre skada livet ut.
Jag gillar inte hans låtar, hans utséende, och inget som har med honom o göra.
Men jag hatar inte honom, jag ogillar honom, det är en sjuk stor skillnad mellan hata & ogilla.
Tänk på en sak, hat är ett väldigt starkt ord fast man själv inte märker att det är så.
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0